24nonstop.com.ua/Customers/TerminalMap
як ми гуляли вночіБрешуть. Не надають правдиву інформацію.
Треба було поповнити рахунок на телефоні.
Зайшли до магазину, підійшли до терміналу 24нонстоп.
Жодного попереджувального напису про несправність не було.
Внесено було 50 грн, на рахунок надійшло лише 16,51 грн.
На чеку було написано, що для отримання решти, треба обрати у меню кнопку з написом "Отримати решту".
На екрані терміналу такого варіанту не було.
Звернувшись до інформаційного відділу, дізнались, що цей термінал заповнений і тому не пройшов платіж у повному обсязі.
І що про це є інформація на екрані терміналу.
Перерахувати кошти з решти можна лише з робочого терміналу безпосередньо.
Оператор нічого зробити не може.
У чотирьох різних операторів питали адреси робочих терміналів.
Кожен оператор казав різне. Що термінал був справний - несправний.
Що термінали знаходяться за вказаними адресами.
З 7 названих адрес 5 терміналів працюють на іншій системі.
1 термінал переповнений. Ми після слів 2 операторів, що термінал справний, і можна повернути грощі, сходили та перевірили. Брехня.
2 години ходили по району, шукали робочий термінал.
Шукали від Чернігівської до вулиці Жукова.
Термінал знайшли, кошти повернули - зарахували за допомогою кода на рахунок телефона.
За цю операцію термінал зняв 2 гривні, як за повноцінну операцію.
Резюме: на терміналах платіжних систем 24нонстоп не пишеться, що термінал несправний.
Тож доведеться докласти сил, щоб вирішити ситуацію у свою користь.
Погане враження.
Погода на вулиці чудова. Людей не було майже.
Отримали гарний досвід.
Як ми вийшли на прогулянку й чому я обурена на систему 24нонстоп
24nonstop.com.ua/Customers/TerminalMap
як ми гуляли вночі
Погода на вулиці чудова. Людей не було майже.
Отримали гарний досвід.
як ми гуляли вночі
Погода на вулиці чудова. Людей не було майже.
Отримали гарний досвід.